Advertorialul – Publicitate eficienta pentru afacerea dvs.

Advertorialul – Publicitate eficienta pentru afacerea dvs.

Sunt advertorialele parte din afacerea ta online?

Daca raspunsul tau este nu, ar trebui sa iei in considerare aceasta metoda foarte eficienta de-a promova si de-a atrage atentia asupra ta si a afacerii tale. Defapt, cum poti sa vinzi ceva fara o vanzare directa? Unul din raspunsuri este advertorialul!

Ce este deci un advertorial?

Numele este destul de sugestiv, advertorialul este deci un advertisment (reclama) si in acelasi timp un editorial sau un articol. Practic, putem afirma ca advertorialul este o metoda de-a face publicitate intr-un mod mai narativ. Un advertorial contine aproximativ 300-400 de cuvinte, foloseste key-words sau cuvinte relevante pentru domeniul de activitate si de asemenea include o serie de linkuri. Deci, un advertorial este o strategie de marketing care s-a dovedit a fi o metoda foarte eficienta. Amintim ca aceasta strategie este folosita foarte des online transformand vizitatorii in clienti, insa aceasta metoda poate fi folosita si offline.

Cum sa redactam un advertorial eficient, de impact?
Primul pas inainte de-a incepe sa scriem efectiv, este sa ne documentam asupra temei. Informatia de calitate este cea care vinde. E important sa cautam informatii relevante, informatii corecte si sa le prezentam intr-un mod clar, concis, simplu si de impact.
Cand incepem sa scrie este foarte important sa avem in minte publicul tinta, daca scrie un advertorial despre un limbaj de programare trebuie sa ne definim inca de la inceput daca advertorialul se adreseaza incepatorilor sau utilizatorilor avansati. Doar astfel vom putea acorda informatiile relevante si eficiente publicului pe care il vizam.
Atentie! Una din cele mai importante parti pe care le are un advertorial este titlul. Deseori vizitatorul va ignora complet un advertorial daca titlul nu este indeajuns de catchy sau daca nu atrage atentia. Folositi un titlu de aproximativ 6 cuvinte, care sa atraga atentia, puteti folosi emotii sau numere in titlu pentru al face mai atractiv.
Stilul de scriere trebuie sa fie accesibil si usor de citit. Reamintim ca advertorialul nu este o reclama directa, deci nu folositi un stil publicitar ca pentru o reclama. Nu folosim slogane sau clisee.
Un ultim aspect foarte important este sa scrieti cursiv, corect gramatical si natural. Recomandam sa verificati textul de mai multe ori si sa va asigurati ca nu exista greseli de exprimare, greseli gramaticale sau orice alt fel de greseala.

In concluzie, advertorialul nu este o reclama directa pe care o faci afacerii tale, insa indirect prin informatia pe care o prezinti iti ajuti cititorul cu informatii relevante, il aduci mai aproape de afacerea ta, cresti probabilitatea ca el sa te reviziteze. Pe langa faptul ca te promovezi si cresti sansele de-a avea mai multi cititori in viitor, de asemenea un alt beneficiu este ca faci trafic pe website. Astfel, advertorialul devine una dintre cele mai eficiente metode de marketing care nu necesita o investitie foarte mare.

Share this post

Cel mai rapid mod de a dezvolta afacerea dvs. este cu GSTUDIO

Cereti o oferta


Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com