Crezi că site-ul tău trece de testul telefonului mobil?

Crezi că site-ul tău trece de testul telefonului mobil?

Este destul de greu să te contrazici atunci când intră în discuție subiectul care are în centrul său telefoanele mobile și cum au preluat acestea cu asalt omenirea. În zilele de azi, cea mai mare parte din căutări sunt efectuate de pe mobil și  este de așteptat ca și mai multe căutări să fie efectuate tot de pe acest dispozitiv, depășind astfel căutările efectuate de pe desktop.

Este foarte important să înțelegi traficul mobil. Pentru anumite site-uri, telefoanele mobile ar putea aduce majoritatea traficului însă conversiile s-ar putea să nu fie atât de bine adaptate pentru acest dispozitiv așa cum sunt pentru desktop, iar asta datorită interesului scăzut față de experiența mobilă.

Astăzi, majoritatea website-urilor sunt construite cu ajutorul unui design receptiv pentru a-l ajuta să fie prietenos cu mobilul, dar asta nu înseamnă că marketing-ul în acest sens ar trebui să se oprească aici. Din contra, ar trebui optimizat pentru a îmbunătăți experiența de pe telefonul mobil și a performanței totale.

Așadar, care sunt tacticile care pot îmbunătăți experiența mobilă?

1.Alegerea setărilor optime pentru site-ul mobil

Atunci când alegi setările pentru pentru website-ul tău mobil, asigură-te că înțelegi ce design mobil îți dorești. Există 3 tipuri principale și anume:

  • Design-ul receptiv
  • Site-ul dinamic
  • Strict site mobil (cum ar fi: m.exemplu.ro)

Google recomandă folosirea design-ului receptiv, astfel vei ști sigur că  este prietenos cu mobilul, dar chiar și așa, oricare opțiune funcționează dacă este optimizată corect conform audienței site-ului tău.

2. Testează-ți site-ul pentru a vedea cât este de prietenos cu mobilul

Pentru a verifica există nenumărate opțiuni cu care poți face asta incluzând Google Search Console, Google Usability Test sau chiar utilizând uneltele pe care Google Chrome le oferă. Folosește mai multe opțiuni pentru a te asigura că site-ul destinat mobilului este prietenos cu mobilul.

Ca să te folosești te uneltele pe care Google Chrome le oferă și pentru a-ți testa site-ul dacă este bine optimizat pentru mobil, mergi la site-ul pe care îl deții, apasă clik dreapta, după care mergi la elementul ”Inspectează”.  În partea de sus în stânga apasă pe butonul ce seamănă cu un mobil. (vezi mai jos)

 

Dacă ai reușit, atunci după aplicarea pașilor ar trebui să ajungi să vezi ceva asemănător:

3. Optimizează cuvintele cheie

Ai încercat vreodată să utilizezi  în continuarea cuvântului cheie ales de tine fragmentul ”aproape de mine”? ” Aproape de mine” a arătat o rată de creștere în căutări și începând cu anul 2015 aceste căutări s-au dublat pentru toate tipurile de utilizatori, dar mai ales pentru cei care folosesc telefonul mobil.

Sfat: Asigură-te că faci cercetări în privința cuvintelor cheie pentru utilizatorii de telefoane mobile, și asigură-te că de acum le vei acorda o mai mare atenție acestor utilizatori.

4. Optimizarea aplicației

Utilizatorii de telefoane mobile sunt necesari strategiei tale online, iar o aplicație  poate aduce o experiență mult mai bună utilizatorului de telefon mobil. Nu toate companiile trebuie să creeze și să dezvolte o aplicație mobilă, dar pentru cei care o fac, trebuie să optimizeze experiența acestora neapărat. Aplicațiile ar trebui adaptate astfel încât să rezolve problemele utilizatorilor și să creeze o experiență unică pentru aceștia.

Share this post

Cel mai rapid mod de a dezvolta afacerea dvs. este cu GSTUDIO

Cereti o oferta


Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com