Cum să îmbunătățești vizibilitatea site-ului tău

Cum să îmbunătățești vizibilitatea site-ului tău

Site-urile care nu funcționează din toate punctele de vedere și fac ca experiența userului să devină încredibil de problematică datorită faptului că navigarea pe acestea este greu de efectuat fără întreruperi, nu fac altceva decât să devină o complicație incredibil de frustrantă pentru orice user. Dacă site-urile se încarcă greu, au pagini nefuncționabile sau conținut duplicat, îl poate descuraja pe utilizator să revină pe site și cu atât mai mult, conținutul la care ai lucrat din greu nu va avea șansa să apară în rezultatele căutărilor.

Problemele tehnice ce țin de partea SEO, au de multe ori un impact semnificativ asupra întregului site, dar există și  cazuri în care numai paginile individuale să fie afectate. Dacă îți dorești să faci mai vizibil conținutul de pe site-ul tău pentru publicul țintă, atunci asigură-te că aceste probleme sunt abordate corespunzător și din timp. O modalitate de a rezolva aceste probleme tehnice care de altfel sunt comune este să te consulți în mod regulat cu un dezvoltator. Însă dacă  vrei să te ocupi singur sau pur și simplu să înțelegi problema mai îndeaproape, poate aceste informații îți vor fi de folos:

1.Coduri de răspuns ale serverului

Să începem cu începutul – codurile de răspuns ale serverului. Ai nevoie de un site ce poate fi foarte ușor de folosit de către utilizatori, dar care poate fi la fel ușor de găsit de către motoarele de căutare. Dacă motoarele de căutare întâmpină probleme pe parcursul procesului de indexare a site-ului tău, atunci acesta va avea de suferit la capitolul performanță organică.

O modalitate pe care o poți aborda și care poate contribui la găsirea cu ușurință a site-ului tău de către motoarele de căutare este prin reducerea cantității de coduri de răspuns a serverului de tip 4xx( Client error – acestea sunt  adesea întalnite de catre utilizatorii internetului, dacă utilizatorul a întâmpinat o problemă, atunci codurile de tipul 4XX stau la baza lor) și 3xx( coduri de redirectionare – pentru îndeplinirea cererii, utilizatorul trebuie mai întâi să îndeplinească anumite taskuri suplimentare).

2. Conținut duplicat

După rezolvarea problemei cu codurile de răspuns, este important să te preocupi pe optimizarea ‘on-page’ a website-ului. Unele probleme de acest tip pot fi legate de tacticile generale SEO folosite, dar nu sunt de neglijat deoarece sunt încă extrem de importante căci acestea dirijează auditul.

După rezolvarea problemei cu codurile de răspuns, este important să te preocupi pe optimizarea ‘on-page’ a website-ului. O altă arie care privește optimizarea on-page și care de latfel este adesea răspândită, este conținutul duplicat. Obiectivul fundamental al oricărui site este să ofere soluții relevante userilor, iar cea mai bună cale de a oferi soluții este să oferi conținut unic.

Pentru a rezolva problema cu conținutul dublicat trebuie să te asiguri că fiecare pagină are o cantitate solidă de conținut unic adaptat la ce este vorba pe pagină. Pentru site-urile de comerț electronic, asigură-te că fiecare produs are o descriere unică sau revizuiri efectuate de utilizatorii care au cumpărat produsul, astfel conținutul va fi diferențiat de restul.

3. Structura URL

Acum că v-ați făcut o oarecare idee cu privire la codurile de răspuns și conținutul dublicat, este timpul să ne afundăm în ceea ce înseamnă structura URL a unui site web. Este bine de știut că acesta joacă un rol important în vizibilitatea căutărilor. URL-urile trebuie să fie concise și bogate în cuvinte cheie pe cât de mult posibil, fără a exagera și îndopa cuvintele cheie fără rost. O modalitate bună de a te asigura că o adresă URL este concisă și constituită din cuvinte cheie potrivite, este să utilizezi o adresă URL statică în favoarea unei adrese URL dinamice. Adresa URL statică ar trebui să urmeze modelul de navigare și modul în care oamenii navighează prin site-ul web. Prin optimizarea structurii URL astfel încât să respecte formatul de navigare, vei crea o ierarhie care va ajuta motoarele de căutare să asocieze numele paginilor laolaltă.

4. Site hartă (sitemaps) – fișier XML

În continuare, trebuie să ușurezi procesul de căutare și accesare a paginilor tale de către motoarele de căutare în site-uri. Site-urile hartă în XML ajută căutarea și indexarea efectuată eficient într-o secțiune specifică a site-ului sau chiar prin întregul site. Este importantă includerea tuturor paginilor pe care le dorești în index-ul fișierului XML al site-ului hartă. Site-ul hartă XML este de obicei printre primele lucruri ale site-ului care ajung analizate și totodată accesate de către așa numiții ‘căutători’ (web crawlers) ale motoarelor de căutare precum Google, Bing, Yahoo etc. Motoarele de căutare vor accesa fișierul XML cu site-ul hartă în căutarea paginilor noi sau a celor actualizate. Este recomandată construirea unui astfel de fișier XML deoarece indexează conținutul individual și creează site-uri hărtă către imagini, video-uri și alte tipuri de conținut.

5. Viteza site-ului

După ce ai completat celelalte patru cerințe pe care le-am înșirat și explicat pe rândurile de mai sus și care ar trebui de altfel să-ți ofere un minim de ajutor și satisfacție în momentul în o căutare relevantă va fi efectuată cu ajutorul motoarelor de căutare. iar site-ul tău va fi și el deci prezent. trecem la ultimul și nu cel din urmă subiect: viteza site-ului tău.
Pentru a face ca site-ul tău să atingă performanțe mult mai bune, este timpul să abordezi fiecare problemă legată de viteză astfel încât site-ul tău să încarce minunatul conținut mult mai repede pentru cititorii tăi. Site-urile mai rapide ajută utilizatorii să se bucure de o experiență mult mai bună și poate duce la o mai bună performanță pentru traficul organic. Google și alte motoare de căutare se concentrează mai mult pe site-uri care se pot încărca rapid. Acest lucru este deosebit de important mai ales dacă deții un site de comerț electronic. Un site lent poate duce nicăieri decât la vânzări mici și totodată venituri mici.

Modalități comune de creștere a vitezei paginilor site-ului tău sunt:

  • Activarea compresiei conținutului
  • Minimizarea limbajelor CSS, JavaScript și HTML
  • Optimizarea imaginilor
  • Utilizarea memoriei cache a browser-ului

Există multe alte modalități care să te ajute să-ți îmbunătățești viteza site-ului, dar este recomandată începerea cu părțile care pot fi mai ușor de implementat. Lucrează cu dezvoltatorul tău pentru a rezolva orice problemă de încărcare a site-ului tău. Făcându-ți site-ul să se încarce mai rapid vei contribui la găsirea conținutului de pe site-ul tău mult mai rapid și va oferi utilizatorului o experiență mult mai bună.

Share this post

Cel mai rapid mod de a dezvolta afacerea dvs. este cu GSTUDIO

Cereti o oferta


Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com