Cum să începi să utilizezi Instagram-ul în folosul brandului tău

Cum să începi să utilizezi Instagram-ul în folosul brandului tău

Învață în cele ce urmează cum să începi să utilizezi instagram-ul în folosul brandului tău! Imaginează-ți doar: cum ar fi să-ți vinzi produsul pe Instagram? Dacă ar fi să aruncăm o privire înapoi în 2010, o firmă cu capital de risc nu s-ar fi încrezut în această modalitate. Darămite să creadă că este posibil pentru conținutul vizual să devină ceva palpabil în promovarea brandului. Într-o lume în care majoritatea utilizatorilor încarcă poze, videoclipuri și îi urmăresc pe cei apropiați, teoria conținutului vizual urma să devină realitate. Exploatarea conținutului vizual a avut un mare impact nu doar asupra marilor companii ci și al celor mici. Acestea s-au bucurat de un succes în plus cu ajutorul platformei Instagram.

Telefoanele au început să evolueze tot mai mult în materie de tehnologie și aplicații și astfel telefoanele actuale au devenit smartphone-uri. Aplicația Instagram a ajuns să joace un rol important în domeniul media social datorită dezvoltării telefoanelor.

Ce trebuie să știi înainte de a trece la treabă și anume –  cum să începi să utilizezi Instagram-ul în folosul brandului tău

În prezent, Instagram deține o cantitate masivă utilizatori și cu atât mai mult de potențiali clienți din diferite domenii de marketing. 50% din cei 500 milioane de utilizatori Instagram au vârsta medie sub 35 de ani. These Millennials(cei născuți în 1982 și aproximativ 20 ani după) și Gen-Zers( cunoscuți și ca Post-Millennials) au o foarte mare influență în ceea ce privește cumpărarea de produse. Platforma în discuție a avut mari dureri de cap în introducerea și dezvoltarea caracteristicilor de marketing actuale care au devint un instrument ușor de folosit. Practic oricine poate folosi platforma. Însă cei mai fericiți sunt cei care la ora actuală se bucură de succesul promovării propriului brand prin intermediul aplicației.

Cum să începi să utilizezi Instagram-ul în folosul brandului tău
Dacă brand-ul tău nu este încă prezent pe platforma Instagram, atunci este acum are ocazia perfectă să-și rezerve un loc. Un plus îl reprezintă acest articol, care te va însoți în călătoria ta spre cum să începi să utilizezi Instagram-ul în folosul brandului tău. Diverse branduri printre care binecunoscutele Donna Karan și Kylie Jenner au optat pentru această opțiune pe care instagram o oferă. Rezultatele nu au întârziat să apară căci foarte mulți clienți li s-au alăturat pe platforma social media. Dacă dispui de resursele necesare pentru a demara o campanie care să cuprindă conținut vizual de calitate care să susțină brandul tău și care să atragă la rândul său potențiali clienți, atunci înseamnă că ai tot ce îți trebuie pentru a începe să te folosești Instagram.

Aici ai tot ce trebuie cu privire la cum să începi să utilizezi Instagram-ul în folosul brandului tău:

  • Creează-ți un cont de instagram
  • Creează-ți un profil business
  • Urmărește conturi ale companiilor similare
  • Construiește un profil cu conținut de calitate
  • Conectează contul de Instagram la pagina de Facebook
  • Creează reclame. Există 3 tipuri de reclame pe care le poți folosi:
    • Cu o singură poză
    • Carousel de poze
    • Video de 60 de secunde
  • Folosește hastag-uri

Folosește poze care să sugereze brandul tău și care să atragă posibili clienți interesați. Atrage audiența cu diferite strategii. Poți spre exemplu, să folosești poze și videoclipuri ‘behind the scenes’ ori poze cu angajații care sunt în plin proces de lucru. Lasă-i pe urmăritori să ți se alăture la evenimente prin intermediul platformei. Ține-i la curent cât mai mult. Postează des pentru a mări numărul de urmăritori.

Share this post

Cel mai rapid mod de a dezvolta afacerea dvs. este cu GSTUDIO

Cereti o oferta


Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com