De ce are compania ta nevoie de social media?

De ce are compania ta nevoie de social media?

Social media este o modalitate de a comunica si de a interactiona cu oamenii in mediul on-line.In ultimii 10 ani am asistat la o crestere a popularitatii in mediul virtual si a platformelor sociale mass-media. Aceasta de fapt  se numeste „social media”, deoarece utilizatorii sunt angajati Intr-un context social, luand parte la conversatii, comentarii interactionand in vederea unor actiuni.

In ultimii ani, am observat o explozie de site-uri de retele sociale: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Youtube, Pinterest, si multe altele.

Este mai bine sa spunem ca era social media este doar la Inceput si ca nevoia companiilor de a deveni mai puternice In urmatorii ani este un plan pe termen lung.

Lumea Intreaga a vazut impactul dezvoltarii si adoptarii tacticii sociale mass-media, iar cresterea statisticii vorbeste de la sine. In cazul In care Facebook ar fi fost o tara, ar fi in top 3 dupa China si India. 89% dintre persoanele cu varsta cuprinsa intre 18-29 ani sunt prezente cel putin pe o retea sociala. Statisticile din anul precedent ne arata atat evolutia cat si importanta social-media pentru promovarea produselor si serviciilor in mediul on-line.

social-media

Publicarea de continut a devenit incredibil de simpla In ultimii ani, ceea ce a ajutat la cresterea gradului de utilizare a social media. Pentru Intreprinderi, evolutia web si cresterea mass-mediei sociale  aduce atat oportunitati cat si responsabilitati. Enorma cantitate de date pe care clientii  o pun la dispozitie prin intermediul retelelor sociale reprezinta deliciul web-marketing. Ceea ce este magic este oportunitatea de a dezvolta relatii de durata cu clientii afacerii dvs. prin intermediul social media.

 

Fie ca detineti o afacere mica, o afacere locala sau o companie globale, statisticile de mai sus arata In mod clar ca clientii sunt conectati. Ei interactioneaza pe retelele sociale cu prietenii, colegii si alte branduri cauta informatii, sfaturi si divertisment. In cazul In care compania dumneavoastra nu este acolo pentru a raspunde, concurentul dvs. va fi acolo. El va avea posibilitatea de a face rost de clientii potentiali, dar, de asemenea, pentru a bracona clientii existenti pe care nimeni altcineva nu i-a avut inainte.
Oportunitatile de a transforma aceste conexiuni In relatii de afaceri cu o companie, un brand sau un reprezentant sunt multe.

Advocacy
este nirvana social media. Este, prin argumente ca eforturile voastre Incep sa dea roade. Arata ca brand-ul  dvs. se afce cunoscut in maniera in care se vorbeste despre el, clientii Impartasind opiniile si experientele lor pe retelele sociale. Acest schimb este cel mai bun marketing pe care un brand il poate avea.

A identifica potentialii sustinatori ai brand-ul este primul pas. Puteti utiliza instrumentele , datele site-ului, date ale clientului si chiar propriile observatii pentru a va ajuta sa gasiti clientii potentiali.
Vrei sa stii ce este mai important pentru acesti aparatori potentiali: Ce cauta ei? Cauta ei recunoastere? Sunt atras de acces exclusiv la stiri si continut?

Trecerea de la un web pasiv Intr-un web interactiv a adus cu ea cota sa de modificari care afecteaza, prin urmare, modul In care oamenii se conecteze unii cu altii si modul In care Intreprinderile functioneaza.

In acest stadiu al jocului este corect sa spunem ca o prezenta web este critica pentru succesul unei afaceri. Nu puteti merge mai departe daca:

– ignorati conversatiile online, clientul sau mergeti Impotriva directiei acestor conversatii;

– trebuie sa profitati de aceasta ocazie pentru a va apropia mai mult ca niciodata de vizitatorii social-media;

– faceti ca informatia sa ajunga cat mai clar si sincer catre cei interesati;

– generati trafic de calitate pentru site-ul dvs., argumentati-va brand-ul;

– angajati oameni care pot influenta comportamentul clientilor dumneavoastra;

– colectati datele necesare pentru a lua cele mai corecte decizii;

– incercati sa nu va abateti de la obiectiv;

– apreciati intotdeuna feedback (pozitiv sau negativ).

Social media ar trebui sa faca parte din strategia dvs. de marketing. Ganditi-va la ea ca mijloc de a atinge un scop si nu ca la un scop In sine. Si fiti siguri, nu este la fel de dificil pe cat pare.

Integrand social-media din timp, va veti consolida si amplifica afacerea. O prezenta sociala poate avea un impact semnificativ pentru afacerea dumneavoastra daca este bine gandita, ganditi-va solid la acest fapt si tratati-l ca pe o necesitate si nu ca pe o optiune.

 

Share this post

Cel mai rapid mod de a dezvolta afacerea dvs. este cu GSTUDIO

Cereti o oferta


Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com