În drum spre cucerire cu ajutorul aplicației Instagram

În drum spre cucerire cu ajutorul aplicației Instagram

În articolul trecut și anume Cum să începi să utilizezi Instagram-ul în folosul brandului tău am discutat în mare parte despre ce este Instagram-ul, cum funcționează și mai ales cum ai putea tu să te folosești de el. Trebuie să vezi Instagramul ca pe un colaborator prietenos pe care mai apoi trebuie să-l cucerești.

Veni, vidi, vici pe Instagram!

Cunoști acea populară frază în latină? ” Veni. vidi. vici” – Iulius Cezar a folosit această frază scurtă dar încărcată de sens atunci când a câștigat în campania sa. În acest fel el și-a descris campania care i-a adus succesul după bătălia de pe câmpul de luptă: Am venit, am văzut, am cucerit!

Nu este o mare diferență între cum funcționau luptele în antichitate față de cum decurg luptele pentru cucerire în această eră digitală.  Internetul a devenit un mediu propice în care iți poți mări orizonturile. Pentru că de exemplu, vorba lui Cezar se poate aplica și în zilele noastre, în cazul în care ești decis și vrei să te extinzi, poți începe o campanie pe Instagram. Te înregistrezi, vezi cum merge treaba și pui în practică după care nu mai rămâne decât să-i cucerești pe potențialii clienți. Din moment ce Instagramul este prietenos și îți pune la dispoziție tot ce ai nevoie, bătălia este ca și câștigată! Nu mai rămâne decât să-i faci pe oameni să vină spre tine și totodată produsele pe care le oferi.

În articolul trecut, despre care am amintit în incipit, am enumerat câțiva pași care să te îndrume în această campanie. Însă în acest articol vreau să explic totul mai pe larg în cazul în care te-ai pierdut pe drum sau pur și simplu poți aduce îmbunătățiri.

Pașii cu lux de amănunt ce te vor călăuzi în drum spre cucerire cu ajutorul aplicației Instagram

1.Creează un cont de Instagram

Acesta este cel mai ușor pas! Tot ce trebuie să faci este să descarci aplicația pe telefon și să îți faci un cont ori te poți conecta cu profilul de Facebook.

2. Creează un profil business

Din moment ce Facebook explică deja cum să faci asta și de ce poți beneficia făcând acest pas, consider că nu are rost să umplu rândurile inutil cu aceleași informații. Intrați la setările profilului și aderați la profilul business. ( clik pentru eventuale explicații)

3. Urmărește conturi ale brand-urilor similare

Tot ce trebuie să faci este să studiezi puțin aplicația până găsești branduri asemănătoare brandului tău și de la care poți ‘fura’ puțină meserie. Unele lucruri nu se învață ci se interprind din ceea ce vedem la ceilalți. Atenție! Doar lucrurile bune și atractive sunt surse bune de inspirație pentru reușită. Foarte important să nu copiezi! Este crucial să îți păstrezi propriul stil unic. Asta va atrage clienți.

În drum spre cucerire cu ajutorul aplicației Instagram

4.Construiește un profil cu conținut de calitate

Utilizează poze și videoclipuri de dimensiuni potrivite și de calitate. Postează cele mai bune materiale pe care le ai și care ilustrează cel mai bine brand-ul tău.

5. Creează reclame

Există 3 tipuri de reclame pe care le poți folosi în folosul brandului tău și anume:

  • Reclame de tip poză. Pune o poză care să ilustreze cât mai bine brandul sau produsul căruia îi faci reclamă. Poți colabora cu un designer grafic să te ajute în elaborarea a ceva atractiv, ori dacă te descurci singur este și mai bine.
  • Carousel de poze. Aceasta este o funcție nouă pe care Instagram a integrat-o de curând și care se bucură de un mare succes. Folosește cele mai bune poze de care dispuipentru a atrage potențiali clienți.
  • Video de 60 de secunde. Sunt mai mult decât suficient 60 de secunde pentru a impresiona pe cel care urmează să-ți urmărească reclama video. Asigură-te că nu este ceva de tipul ” Cumpără neapărat cât încă mai ai ocazia” folosește tehnica ‘impresionează-mă’. Convinge-l pe cel care se uită să aibă încredere în tine că tu ești persoana de la care trebuie să cumpere, fă-l să creadă cu adevărat că are nevoie de produsul tău.

6. Folosește hastag-uri (exemplu: #gstudio)

Hashtagurile au ca scop să grupeze mesajul tău în doar o singură căutare. Nu exagera și folosește cuvinte cât mai relevante. De foarte multe ori chiar și specialiștii în marketing saubusiness greșesc. Inserează hashtag-uri relevante în mesaje și nu abuza de numărul acestora. Oamenii te pot găsi mai ușor cu ajutorul acestor hashtag-uri, dar pot fugi dacă le folosești în exces și în mod incorect.

 

Share this post

Cel mai rapid mod de a dezvolta afacerea dvs. este cu GSTUDIO

Cereti o oferta


Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com