Marketingul online – investitie sau cheltuiala?

Marketingul online – investitie sau cheltuiala?

Marketingul online este un domeniu care se dezvolta tot mai mult si tot mai repede, tehnologia se schimba rapid, internetul se schimba rapid, deci cum putem sa ramanem vizibili in acest vast electronic? Una din modalitatile foarte eficiente, dar care necesita diferite resurse este marketingul online.

Marketingul online nu este foarte diferit de cea ce inseamna marketing in general, scopul este de-a vinde produse sau servicii si de-a promova identitatea online. Intr-o era in continua schimbare merita sa investim resurse financiare, timp sau oameni in marketing? Da!

Orice proprietar de website trebuie sa stie ca website-ul are nevoie de trafic pentru a exista in adevaratul sens al cuvantului. Degeaba investim in crearea unui website eficient, performant, cu impact vizual, daca acesta nu este vizitat de utilizatori. Astfel, modalitatea cea mai buna de-a aduce utilizatori si de-ai transforma in viitori clienti este prin folosirea unui plan de marketing eficient si bine pus la punct. Marketingul este o investitie, insa daca investitita se face corect analizand toti factorii relevanti, aceasta nu va fi o simpla cheltuiala, ci va deveni o sursa de profit.

Acum ca am vazut importanta marketingului in mediu online, trebuie sa enumeram o serie de strategii pe care le putem lua in calcul. Marketingul online este un domeniu vast care se poate face in multe moduri, putem face chiar si marketing fara bani folosindu-ne de social media, articole de blog, link building, SEO etc. Desi aceste modalitati de promovare si aducere de noi utilizatori pot fi facute de proprietar, este recomandabil ca acestea sa fie aduse in atentia specialistilor. De exemplu, serviciul de SEO are o multime de fatete pe care ar trebui sa le luati in considerare, ar trebui sa aveti cunostinte despre optimizarea web, despre politica google, despre key words, meta text si altele. De asemenea, daca doriti sa faceti articole de blog pentru promovare trebuie sa tineti cont de cuvinte cheie pe care sa le introduceti, de diferite metode prin care sa scrieti un text atractiv etc. Astfel, pentru o mai eficienta promovare ar fi nevoie de o investitie pentru ca aceste servicii sa fie facute in mod profesional.

Desigur, avem si posibilitatea sa folosim tehnici de marketing platite precum: Google Adwords, Remarketing, PPC (pay per click), facebook ads etc. Aceste modalitati sunt foarte eficiente deoarece folosesc doua din cele mai utilizate pagini web, google si facebook. Aceste metode se bazeaza in primul rand pe promovarea website-ului unui Public Tinta. Algoritmi google bazati pe cautarile dumneavoastra, pe interesele dumneavoastra sau alte date relevante se asigura ca reclamele care vor fi afisate vor fi si relevante. Altfel spus, de exemplu folosind remarketingul sau retargetingul, publicul tinta care a intrat pe site-ul dumneavoastra dar nu a cumparat nimic va reintra in contact cu website-ul dumneavoastra. Nici un utilizator nu se va grabi sa aleaga primul produs pe care il intalneste, acesta va cauta in mai multe locuri, de aceea folosind aceste tehnici de marketing va mariti sansele in mod considerabil de-a transforma vizitatorul in client.

Concluzionand, marketingul este foarte important pentru orice afacere in mediu online. Folosind strategia de marketing corecta te va ajuta sa transformi un simplu vizitator intr-un client si sa ajungi de la investitie la profit.

Share this post

Cel mai rapid mod de a dezvolta afacerea dvs. este cu GSTUDIO

Cereti o oferta


Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com