Branding si Rebranding Bucuresti
Drumul dvs catre succes. progres.
Este ceea ce o marca comunica despre identitatea sa. Brandul este ceea ce va diferentiaza pe piata si va face unic. Trecand dincolo de crearea unui nume si a unei identitati vizuale (logo) agentia GStudio acompaniaza marcile in toate problemele de brand de peste 7 ani.
Agentia noastra cu o experienta la nivel european imbogateste marcile si imbunatateste impactul identitatii dvs. pe piata target-ata de catre dvs.
Crearea unui brand pe langa experienta si viziune are nevoie de concepte capabile si solide pentru a se exprima pe termen lung. Acesta este rolul de planificare strategica al Agentiei Gstudio: sa contruiasca o pozitionare de brand, care poate sa raspunda intuitiv si sa anticipe evolutiile sociale si de marketing.
Odata ce brandul a fost creat, trebuie sa luam in considerare toate materialele pentru care le vom folosi, pentru a crea specificatii de brand precum:
- Logo – marime si spatiu
- Culoare – palete de culori primare si secundare
- Declinari de culoare
- Materialele care se vor folosi
- Caractere
- Tonul mesajului
- Elemente vizuale
- Birotica
- Principiile materialelor informative
- Principiile prezentarii Power Point
- Instrumentele comunicarii interne
- Aplicatii online si pe site – principii si machete
- Indicatoare
- Propuneri si alte documente – cheie
- Cartea brandului
O lista standard a produselor/serviciilor la care se aplica de obicei elementele vizuale:
- Produse (design produs, identificarea produsului, codul de bare, instructiuni de utilizare, instructiuni de calibrare)
- Ambalare (pe interior, pe exterior, etichetare, instructiuni de livrare, instructiuni de instalare)
- Medii interne si externe (cladiri, zonele de receptie, zonele de vanzare, birouri, fabrici, magazine, showroom-uri)
- Semnalizare (indicatoare, sistemul de semnalizare intern si extern)
- Expozitii (standuri, panouri, fluturasi/brosuri gratuite, abonamente)
- Imbracaminte (insigne, casti de protectie, combinezoane de lucru, halate, uniforme)
- Materiale de comunicare (birotica -antene, note de felicitare, carti de vizita, blocknotesuri si agende, plicuri, etichete adrese, ecusoane vizitatori, toate materialele de comunicare de marketing)
- Digital (site-uri, intranet, bloguri, screensavers)
- Promotii (materiale promotionale si pentru punctele de vanzare)
- Formulare (contabilitate, achizitie, vanzare, productie, personal)
- Publicatii (corporatiste, personal/formare, pachete industriale, produs)
- Vehicule (transport rutier, transport fabrica)
- Publicitate (corporatista, recrutare personal, produse/servicii
Care sunt beneficiile dumneavoastra cu Rebranding?
- Beneficii de imagine
- Memorabilitate a brandului
- Pozitionare corecta
Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati in activitatea de rebranding?
- Cercetare, analiza si recomandari strategice
- Lansare si prezentare (comunicarea viziunii)
- Implementare branding si rebranding (realizarea efectiva)
- sau solicitati-ne si realizam noi aceste servicii pentru dumneavoastra!
