Branding si Rebranding Bucuresti

Drumul dvs catre succes. progres.

Este ceea ce o marca comunica despre identitatea sa. Brandul este ceea ce va diferentiaza pe piata si va face unic. Trecand dincolo de crearea unui nume si a unei identitati vizuale (logo) agentia GStudio acompaniaza marcile in toate problemele de brand de peste 7 ani.


Agentia noastra cu o experienta la nivel european imbogateste marcile si imbunatateste impactul identitatii dvs. pe piata target-ata de catre dvs.

Crearea unui brand pe langa experienta si viziune are nevoie de concepte capabile si solide pentru a se exprima pe termen lung. Acesta este rolul de planificare strategica al Agentiei Gstudio: sa contruiasca o pozitionare de brand, care poate sa raspunda intuitiv si sa anticipe evolutiile sociale si de marketing.

Odata ce brandul a fost creat, trebuie sa luam in considerare toate materialele pentru care le vom folosi, pentru a crea specificatii de brand precum:

  • Logo – marime si spatiu
  • Culoare – palete de culori primare si secundare
  • Declinari de culoare
  • Materialele care se vor folosi
  • Caractere
  • Tonul mesajului
  • Elemente vizuale
  • Birotica
  • Principiile materialelor informative
  • Principiile prezentarii Power Point
  • Instrumentele comunicarii interne
  • Aplicatii online si pe site – principii si machete
  • Indicatoare
  • Propuneri si alte documente – cheie
  • Cartea brandului

O lista standard a produselor/serviciilor la care se aplica de obicei elementele vizuale:

  • Produse (design produs, identificarea produsului, codul de bare, instructiuni de utilizare, instructiuni de calibrare)
  • Ambalare (pe interior, pe exterior, etichetare, instructiuni de livrare, instructiuni de instalare)
  • Medii interne si externe (cladiri, zonele de receptie, zonele de vanzare, birouri, fabrici, magazine, showroom-uri)
  • Semnalizare (indicatoare, sistemul de semnalizare intern si extern)
  • Expozitii (standuri, panouri, fluturasi/brosuri gratuite, abonamente)
  • Imbracaminte (insigne, casti de protectie, combinezoane de lucru, halate, uniforme)
  • Materiale de comunicare (birotica -antene, note de felicitare, carti de vizita, blocknotesuri si agende, plicuri, etichete adrese, ecusoane vizitatori, toate materialele de comunicare de marketing)
  • Digital (site-uri, intranet, bloguri, screensavers)
  • Promotii (materiale promotionale si pentru punctele de vanzare)
  • Formulare (contabilitate, achizitie, vanzare, productie, personal)
  • Publicatii (corporatiste, personal/formare, pachete industriale, produs)
  • Vehicule (transport rutier, transport fabrica)
  • Publicitate (corporatista, recrutare personal, produse/servicii

Care sunt beneficiile dumneavoastra cu Rebranding?

  • Beneficii de imagine
  • Memorabilitate a brandului
  • Pozitionare corecta

Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati in activitatea de rebranding?